Important!

Reproducerea, modificarea , publicarea,adaptarea si utilizarea oricaror materiale de pe acest blog este permisa doar prin acceptul in scris al autorului. Nu se va permite reproducerea articolelor si fotografiilor de catre orice organizatie sau persoana.Daca sunteti interesati de reproducerea unui articol sau a unei imagini a autorului prezent pe blog, va rog sa ma contactati.

miercuri, 23 februarie 2011

Bijuterii din nasturi

Publicat de chicbebe la 16:46
                                Daca tot am mereu nasturi la dispozitie, intr-una din zile mi-a venit ideea de a confectiona niste bijuterii doar din nasturi sau din nasturi in combinatie cu margele, panglici de organza si alte materiale folosite de obicei la confectionarea de haine.
                                Dupa ce am vazut ce a iesit, mi-a placut si m-am hotarat sa va impartasesc si voua imaginile.
















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Blogul unui bebe chic Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez 0| Distributed by Blogger Templates